Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

For my sister ...






Είναι από αυτές τις στιγμές που  θέλω να την πάρω τηλέφωνο και να της πω με περιφάνεια:
Εσύ κοιμάσαι και η τύχη σου δουλεύει!
Σου έφτιαξα 4 υπέροχα βραχιολάκια!
(Έφτιαξα και 2 κολιέ για τις ξαδέρφες μας)
Τα έχω βέλει ήδη στο blog .... πες μου πως σου φαίνονται!
Και τότε είναι η ευχαρίστηση που παίρνεις..
ότι οι δημιουργίες σου αρέσουν!
Αυτή σου τα είχε ζητήσει εξάλου με τόση προσμονή!
Αλλά τα πράγματα δεν πάνε ακριβώς έτσι...
Την πάιρνεις τηλέφωνο και δεν το σηκώνει...
Θα είναι κάπου με τα μωρά της...
Μπορεί και να είναι έξω στο απέραντο Μόναχο...
Και εσύ δεν έχεις με ποιόν να μοιραστείς την χαρά σου...
Ευτυχώς, που είσαστε και εσείς...
Κάποιος τουλάχιστον μπορεί να τα εκτιμήσει !!!!!!

1 σχόλιο:

Sylvia είπε...

Εδώ είμαι!!!! Απο εχθές σε ψάχνω! Το ίδιο ακριβώς νιώθω και ΕΓΩ!!!! Μα που είσαι έχω τόσα να σου πω .... Και δεν είμαι καθόλου καλά......
Φιλακα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...