Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Ι made them on my own !!!







Για εμένα, τουλάχιστον, είναι πολύ όμορφο συναίσθημα να φοράω accessories!
Ούτε τα πολλά, ούτε τα ακριβά είναι αυτά που καθημερινά επιλέγω να φορέσω!
Πάντα, όμως, επάνω από το t-shirt και με ένα τζινάκι, το κρεμαστό είναι αυτό που κάνει την διαφορά στο ντύσιμο!
Η ομορφιά κρύβεται στις λεπτομέρειες...!

Λόγω του καλοκαιριού μάλλον, (δεν ξέρω που αλλού να το αποδώσω...) με έχει πιάσει μια μανία να φτιάξω τα δικά μου accessories!
Είναι η κρίση, είναι η ανάγκη για δημιουργικότητα, είναι οτι ξέρω ακριβώς τι μου λείπει και δεν έχω την διάθεση να ψάξω όλη την αγορά για να τα βρώ.... τα έφτιαξα μόνη μου!

Είναι πολύ όμορφη και οικονομική απασχόληση, σας την προτείνω ανεπιφύλακτα!
Τα απαραίτητα υλικά τα προηθεύεστε από τα μαγαζιά που πουλάνε χάντρες!
Φιάξτε τις δικές σας δημιουργίες και αν θέλετε κολήστε το link στα σχόλια, για να τις δούμε παρέα!

Ποιά από τις δικές μου, σας αρέσει καλύτερα?
Να έχετε μια όμορφη μέρα!!!!

3 σχόλια:

Sylvia είπε...

Ola einai panemorfa!!! Apisteuto ti mporoun na kanoun ta xerakia sou!!! Kai to kalitero gia mena..... mou uposxethikes ena!!!

caramellitsa είπε...

τι ομορφα!!! κ γω φτιαχνω κοσμηματα μονη μου κ εννοειται οτι δενεσαι συναισθηματικα!!
τελεια,μπραβο σου!!
μολις βρηκα το blog σου κ εγινα follower!!
αν θελεις ριξε μια ματια κ στο δικο μου κ αν σαρεσει γινεσαι κ συ με τη σειρα σου

http://caramellitsa.blogspot.com
caramellitsa

Anna είπε...

Μόλις έγινα follower στο blog σου caramelitsa!
Είναι πολύ ωραίο blog! Χάρηκα που με βρήκες!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...