Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Δημιουργία και ανακύκλωση !!




























Δεν ξέρω αν είναι η κρίση αυτή που με έκανε να σκεφτώ τα παλιά μου βραχιόλια...
Κάποια στιγμή συνδίασα στο μυαλό μου το γεγονός οτι χρειαζόμουν ένα καινούριο κόκκινο κρεμαστό και ταυτόχρονα οτι δεν ήθελα να πετάξω στα σκουπίδια το παλιό μου κόκκινο βραχίολι. 
Και τότε εμφανίστηκε η ιδέα ξεκάθαρα μπροστά μου....  να μετατρέψω το παλίο μου βραχιόλι σε κολιέ!
Η ιδέα ήταν οικολογική, οικονομική, συναισθηματική και δημιουργική!
Μου άρεσε τόσο πολύ η πρώτη μου προσπάθεια, που μέσα σε τρείς ημέρες είχα τρία καινούρια κρεμαστά για το λαιμό και κανένα παλιό βραχιόλι καταχονιασμένο στα συρτάρια μου!
Σας προτείνω να το δοκιμάστε το ανεπιφύλακτα!
Σε περιόδους κρίσης όπως και αυτή που διανύουμε, είναι μια καλή λύση για να πληθαίνουμε τα μπιζού μας, χωρίς μάλιστα αυτό να μας κοστίζει!!
Η χαρά που θα νιώσετε όταν θα τα φορέσετε είναι απερίγραπτη! 

3 σχόλια:

Sylvia είπε...

Anna einai polu omorfa!!!!

Anna είπε...

Και εμένα μου άρεσαν! Άσε που ελπίζω κάθε φορά που τα φοράω, να με ρωτήσει κανέις από που τα πήρα, για να βρώ την ευκαιρία να πώ οτι τα έφτιαξα μόνη μου!

Anna είπε...

Θα κάνω ακόμα ένα post με ακόμα μερικά χειροποίητα και πανέμορφα κρεμαστά!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...