Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Tarta....!!!!

Εδώ και πολύ καιρό ήθελα να αγοράσω φόρμες συλικόνης!
Η ιδέα να βγαίνει το γλυκό - ή το αλμυρό - χωρίς να κολλάει πολαπλασιάζει την πιθανότητα επιτυχίας των μαγειρικών μου αποπειρών!

Μετά την υπέροχες και οικονομικές φόρμες που βρήκα σε μαγαζάκι  δίπλα από το σπίτι μου, επόμενη αποστολή ήταν να βρώ μια υπέροχη ζύμη τάρτας !

Και το μυαλό μου πήγε αμέσως στο 
Blog της Betty's cousine !

Βάση τάρτας

Υλικά για μια φόρμα 22cm:

3 ½ φλυτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 ½ κουταλάκι μπέικιν πάουντερ
250 γρ βούτυρο τύπου Κερκύρας (ή βιτάμ)
1 κρόκος αυγού
1 φλυτζανάκι κονιάκ
Ξύσμα από 1 λεμόνι
1/3 φλυτζανιού ζάχαρη

Λιώνουμε το βούτυρο και το αφήνουμε να κρυώσει. Στο μπολ του μίξερ κοσκινίζουμε τα 3 φλυτζάνια αλεύρι μαζί με το μπέικιν. Προσθέτουμε το βούτυρο, τον κρόκο, το κονιάκ, το ξύσμα λεμονιού και  τη ζάχαρη. Ζυμώνουμε με το γάντζο (ή με τα χεράκια μας!) μέχρι να γίνει μια ζύμη μαλακή αλλά που να πλάθεται. Ίσως χρειαστεί να προσθέσουμεκαι το υπόλοιπο μισό φλυτζάνι αλεύρι,εμένα πάντως το πήρε όλο. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170οΜοιράζουμε τη ζύμη στα 2. Στρώνουμε με το χέρι τη μισή ζύμη σε μια φόρμα με έλασμα ή σε ταρτιέρα ~πρέπει να έχει αρκετό πάχος, περίπου 2 εκατοστά και να μισοκαλύψει και τα πλαϊνά. Ψήνουμε για 30 λεπτά περίπου,αφήνουμε να κρυώσει και σερβίρουμε.


                                                            Via: http://bettyscuisine.blogspot.com/

1 σχόλιο:

Sylvia είπε...

Πήρες !!!! Θέλω και εγώ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...