Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Hearts and Colors


Hearts and Colors.....from Sephora

Μολύβι αδιάβροχο 02 Flashy silver
Μολύβι αδιάβροχο 07 Flashy cooper
Μολύβι 05 Chocolate
Πινέλο ματιών 03 Every day brush 
Πινέλο προσώπου 41 Round powder

Χθές έκανα μια προσπάθεια για να βελτιώσω τις περιορισμένες γνώσεις μου στο μακιγιάζ....
'Ετσι, αφού παρακολούθησα το αγαπημένο μου blog για θέματα make-up http://filthygorgeousmakeup.blogspot.com/  έκανα τις απαραίτητες αγορές ελπίζοντας η προσπάθεια μου να ανταμειφτεί !!!!!!

Τα Sephora έχουν πραγματικά ωραία προϊόντα σε καλή τιμή, έτσι ώστε ακόμα και οι πιο αρχάριες από εμάς να μπορούν να αποκτήσουν τα απαραίτητα εργαλεία του make-up σε τιμή πραγματικά προσιτή.

Εγώ προτίμησα μολύβια αδιάβροχα και λαμπερά για να ταιριάζουν με την καλοκαιρινή διάθεση και να μπορούν να φορεθούν ακόμα και στην παραλία!
Τα πινέλα μου ήταν τελείως απαραίτητα γιατί σαν γνήσια αρχάρια ... έιχα μόνο ένα.... και μάλιστα αναρωτιόμουν γιατί δεν μπορώ να φτιάξω ένα ικανοποιητικό μακιγιάζ ματιών!!!!!!

Tip της έρευνας μου για το make-up:
Tα πινέλα είναι πιο σημαντικά από τις σκιές ματιών!!! Με ένα καλό πινέλο απλώνεις ωραία ακόμα και πολύ φθηνές σκιές!!! Οπότε, επενδύουμε σε πινέλα ... τα οποία αντέχουν στο χρόνο και δεν έχουν σύντομη ημερομηνια λήξης... όπως οι σκιές!!!!!

1 σχόλιο:

keli είπε...

apo oti eida eixan apotelesma ta pinela, bravo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...