Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

I think I am addicted...!


Σήμερα, Σάββατο, έκανα την καθιερωμένη μου πια βόλτα στα εμπορικά...
Η αλήθεια είναι οτι δεν έψαχνα για κάτι ή τουλάχιτον για κάτι συγκεκρημένο...
Πιο πολύ ήθελα να είμαι ενημερωμένη για το υπάρχει στα μαγαζιά, ποιά είναι τα ανοιξιάτικα χρώματα και οι νέες στυλιστικές προτάσεις...
Μάλλον, ευχόμουν να μην βρώ κάτι που μου αρέσει... να είναι όλα μέτρια ή πολύ ακριβά για να αγοράσει κανείς, τόσο που δεν αξίζει κάν τον κόπο...
Και το σχέδιο μου ήταν να φύγω ήσυχη, οτι δεν μου λέιπει κάτι ή τελοσπάντων δεν υπάρχει τίποτα σχετικά οικονομικό και ωραίο που θα με έβαζε σε πειρασμό να το αγοράσω.

Και λίγο πριν αποχωρήσω με το σχέδιο να είναι σε πλήρη επιτυχία, βλέπω την βιτρίνα των Promod....
Και όλα κατερρέουν...
Μπαίνω μέσα με φόρα και με την πεποίθηση ότι εκεί υπάρχουν ένα σωρό ωραία πράγματα, τα οποία δεν έχω ακόμα αντιληφθεί!
Και αμέσως κατευθύνομαι στα accessories!!!!
Τα κοιτάω ένα προς ένα, τα επεξεργάζομαι μάλλον υπεβολικά εξονυχιστικά... 
και τελικά διαλέγω ένα κρεμαστό κολιέ, που στο μυαλό μου εκείνη την στιγμή μετά από: 
  • ανάλυση της τιμής
  • της ποιότητας 
  • των συνδιασμών των ρούχων με τα οποία μπορώ να το φορέσω
μοιάζει ότι είναι κάτι το οποίο δεν μπορώ να το αγνοήσω και να φύγω!
Καλύτερα, μοιάζει με κάτι που δεν μπορώ να ξέρω οτι έιναι εκεί, κρέμεται στα συγκεκριμένα ράφια και εγώ δεν το έχω αποκτήσει ακόμα!
Και τότε καταλαβαίνω οτι είμαι addicted!!!
Είμαι addicted σε αυτά τα κοσμήματα, τα σχετικά οικονομικά accessories, 
που στολίζουν την εμφάνιση, φτιάχνουν το στυλ και την διάθεση σου όταν τα φοράς και πάντα σου χαρίζουν ένα χαμόγελο αυτές οι όμορφες πέτρες  που είναι αποθηκευμένες στα συρτάρια σου....

Είμαι addicted στα στολίδια των ρούχων...σκεύτομαι...
Μακάρι να μπορέσουμε να γίνουμε εθισμένοι και στα στολίδια της ζωής.
Σε αυτές τις στιγμές που μοιραζόμαστε με τους φίλους μας, με την οικογένεια μας και τους ανθρώπους που αγαπάμε!
Τελικά, φτάνω στο συμπέρασμα ότι χρειαζόμαστε accessories για την ζωή ...
Μικρές στιγμές χαράς και ευτυχίας που κάνουν όλο το σύνολο λαμπερό,
δίνουν στυλ στην ρουτινιασμένη καθημερηνότητα μας και 
μας κάνουν να χαμογελάμε κάθε φορά που τις βρίσκουμε  απoθηκευμένες στα συρτάρια των αναμνήσεων μας!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Anna mou arese polu to arthro sou!!! Einai polu aisiodokso!!!!
filakia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...