Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Οι εκπτώσεις συνεχίζονται...και το καλοκαίρι παραμένει!


Οι εκπτώσεις συνεχίζονται...και το καλοκαίρι παραμένει!
Η τελευταία εκπτωσιακή αγορά που έκανα ήταν η παραπάνω φόρμα!
Αφού είχα γυρίσει από τις διακοπές μου και έιχα μπεί για τα καλά στο ρυθμό και τα προβλήματα της πόλης (που για εμένα αυτήν την περίοδο ήταν λίγο μεγαλύτερα...), ξεχύθηκα στα μαγαζιά να καλύψω να κενά μου.
Το καλό με αυτήν την αγορά ήταν οτι την είχα εντωπίσει από τις αρχές του καλοκαιριού και τώρα την απόκτησα πολύ φθηνότερα από την αρχική της τιμή!
Το κακό είναι οτι τελείωσαν οι διακοπές μου ...και δεν έχω που να την φορέσω!!!
Και εδώ έρχεται η λύση ... 
Παρόλλο που το καλοκαίρι έχει φθάσει στο τέλος του, συνεχίζουμε να  ψηνόμαστε με τους  μίνι καύσονες της πόλης... 
Έτσι, η πρόταση για να περάσουμε την Κυριακή στην θάλασσα έπεσε στο τραπέζι και έγω φυσικά την άρπαξα... 
Δεν είμαστε να περιμένουμε μέχρι του χρόνου για να φορέσουμε τα φετινά μας αποκτήματα!!!
Φιλάκια!

2 σχόλια:

Reaction είπε...

Επειδη εχω μεγαλη αδυναμια στις φορμες..Αν δεις οτι αλλαζει ο καιρος καπως μπορεις να τη βαλεις με μια μπλουζιτσα απο κατω ειτε τιραντε ή κοντομανικη!Ωραιο σχεδιο παντως!

Anna είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή!
Δεν το είχα σκεφτεί!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...